Forum FSR Polska Strona Główna FSR Polska
Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rzeźbienie silnika bez "radosnej twórczości".
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Budujemy FSR-V 15
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Wto 11:20, 05 Paź 2010    Temat postu:

Witam,

podczas ostatnich testów moich motorków http://www.fsrvho.fora.pl/budujemy-fsr-v-15,4/7-sruby-napedowe,86-165.html mierzyłem prędkość mojego modelu za pomocą radaru. W silnikach były wyważone wały korbowe, jednak w jednym z nich zmniejszyłem przestrzeń szkodliwą karteru przewyższając ten parametr piętnastki PICCO(był to ten sam silnik na którym pływałem w Tychach z małymi przeróbkami). Różnica w prędkości wyniosła 7,4km/h !!!!!!!!!! na korzyść silnika z mniejszą objętością karteru, również przyspieszenie oceniane na moje oko było korzystniejsze dla tego silnika.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WHITE&RED dnia Czw 22:23, 11 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciekD
Asior Zwyczajny



Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 11:27, 05 Paź 2010    Temat postu:

Stasio nie kamufluj, "zapomniałeś" o drugiej stronie tej karty gdzie są pomiary ile co waży.

Pozdrówka

Maciej Duchiński


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Wto 11:32, 05 Paź 2010    Temat postu:

Witam,

hihihihi, Maciusiuuuuu przecież to jest oczywiste że każdy arkusz ma dwie strony Very Happy Very Happy Very Happy . Tak na marginesie, wyniki eliminacji w Schwedt w piętnastkach dużo mówią o silnikach i ich osiągach, dwa pierwsze miejsca to modele z motorkami PICCO!!!

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WHITE&RED dnia Wto 11:34, 05 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciekD
Asior Zwyczajny



Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 11:58, 05 Paź 2010    Temat postu:

Ale w pierwszych eliminacjach - to dwa czołowe miejsca zajęły CMB RS w tym jeden z Sompolna, pikusie ledwo co dały rady w drugim biegu, a finał należał do ruskiego motorka.

Pzdr.

Maciej Duchiński


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomO72
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk

PostWysłany: Wto 14:13, 05 Paź 2010    Temat postu:

WHITE&RED napisał:
Witam,

podczas ostatnich testów moich motorków http://www.fsrvho.fora.pl/budujemy-fsr-v-15,4/7-sruby-napedowe,86-165.html mierzyłem prędkość mojego modelu za pomocą radaru. W silnikach były wyważone wały korbowe, jednak w jednym z nich zmniejszyłem przestrzeń szkodliwą karteru przewyższając ten parametr piętnastki PICCO(był to ten sam silnik na którym pływałem w Tychach z małymi przeróbkami). Różnica w prędkości wyniosła 7,4km/h !!!!!!!!!! na korzyść silnika z mniejszą objętością karteru, również przyspieszenie oceniane na moje oko było korzystniejsze dla tego silnika.

Pozdrawiam S.Cz.

Stasiu ja również uważam że przestrzeń szkodliwa ma wpływ na parametry motorka ale opowiem Ci jeden przypadek. Na MP w Lędzinach wykręciły mi się z silnika 26cm3 dwie śrubki 3,5mm (których nawiasem mówiąc zapomniałem dokręć) Otwory pod te śruby są przelotowe, motorek powinien całkowicie stracić ciśnienie wewnątrz karteru i powinien stanąć a ten skubany chodził jak gdyby nigdy nic. Powiem tyle nawet wolne obroty były. Co ty na to ? /tomek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Wto 16:24, 05 Paź 2010    Temat postu:

Witam,

Tomku, pojecia nie mam, zasady są zasadami, ale skoro tak to może juz się nie trudź i nie wkręcaj więcej tych śrubek Mr. Green .

A tak poważnie to musiałbym to zobaczyć i pomacać, może jest jakies wytłumaczenie tej tajemnicy?

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Budujemy FSR-V 15 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin