Forum FSR Polska Strona Główna FSR Polska
Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

6.Jednostki napędowe do piętnastek.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Budujemy FSR-V 15
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mountain454
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:17, 18 Wrz 2007    Temat postu:

Stachu może NITRO-DRGANIA tak załatwiły Ci świeczkę? Ale dałem dupy co? S.G.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Wto 20:39, 18 Wrz 2007    Temat postu:

Witam,

nie mam pojęcia Stasieczku, skąd się biorą wszystkie "kaszany" w wykonaniu CMB?, wiem tylko tyle że jest ich coraz więcej i że będę je kolejno wstawiał na to forum.

A może to Ty jednak masz rację co do przyczyn ich powstawania ... ? Fajne słowo, ta przyczyna, brakuje jeszcze coś z tego "zawodnionego" powietrza. A jak Stasieczku podoba Ci się moje określenie tego powietrza, ciekawe że olej w tym powietrzu nikomu nie przeszkadza?

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobert73
Buczek



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RASZYN/WARSZAWA

PostWysłany: Wto 22:49, 18 Wrz 2007    Temat postu:

Stasiek tą świece zostaw sobie do sprawdzania akumulatora w żarce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Meniu
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Śro 8:59, 19 Wrz 2007    Temat postu:

mountain454 napisał:
Stachu może NITRO-DRGANIA tak załatwiły Ci świeczkę? Ale dałem dupy co? S.G.

Dlatego, że nie trenujesz do 2 w nocy Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mountain454
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 6:08, 20 Wrz 2007    Temat postu:

Meniu. Wzrok już nie ten. S.G.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Sob 19:44, 29 Wrz 2007    Temat postu:

Witam,

dalszy ciąg "najwyższej jakości" wyrobów firmy CMB, tak jak to obiecałem. Dzisiaj przygotowuję moje motorki do wyścigów w Schwedt. Wykręciłem motorek z modelu i rozebrałem go, będę wymieniał łożyska, gdyż oceniłem że mają zbyt duży luz. Przepracowały dwie imprezy, a więc około 2,5 godziny, łozyska były oryginalne od CMB, jak na mój gust to troszkę mało wytrzymały!

Ale ja myślałem o gaźniku, strzałki na zdjęciu poniżej pokazują jakość odlewu i powierzchni styku z pokrywą tylną silnika.







Na tych dwóch zdjęciach specjalnie nie wyczyściłem tła, żeby było widać że dzwignia gazu nie jest "czymś" przesunięta. Jak wiadomo przepustnicę obrotową gaźnika odpycha sprężyna i ustawia ją otwartą na maxa. Na zdjęciach doskonale widać że otwory przepustnicy i korpusu gaźnika sa przestawione o około 0,6mm (na moje oko) w dwóch płaszczyznach. Jak myślę nie poprawia to przepływu mieszanki do karteru silnika.

Jeśli coś jeszcze znajdę godnego uwagi w najnowszych RS-ach, również tu umieszczę

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobert73
Buczek



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RASZYN/WARSZAWA

PostWysłany: Sob 21:42, 29 Wrz 2007    Temat postu:

Stasiek ,bo to są RS-y dla Kowalskiego z Polski a nie dla magnata z Anglii my z Markiem mamy RS-y od żółtków z Hong Kongu i narazie chodzą bez pudła.

Myśle , że są one selekcjonowane który do kogo ma trafić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Wto 8:52, 02 Paź 2007    Temat postu:

Witam,

Robert, Twoja teoria nie ma sensu. Ten gaźnik pochodzi z motorka, który otrzymałem od Mauro. On wyjął go ze swoich klaszmentów i jest to motor który był już uruchamiany przez niego, nie była to dziewica. Więc jeśli Twoja teoria ma być prawdziwa to trzeba by do niej dodać; i dla bossa CMB. I mimo pewnych niedoróbek moje wszystkie (trzy) RS-sy też chodzą <na razie chodzą bez pudła> Very Happy .

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WHITE&RED dnia Pon 8:13, 15 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Nie 21:13, 14 Paź 2007    Temat postu:

Witam,

mam w tej chwil kilka silników(osiem) CMB91RS i kilka tulei do nich w tym najnowszą ABC. Dokładnie pomierzyłem je w trzech miejscach. Dokonałem pomiaru szesnastu!!! tulei, niektóre powtarzały się. Wyniki trochę mnie zaskoczyły a są one następujące;



-wymiar a we wszystkich tulejach jest bardzo podobny, jednak różnice dochodzą do 0, 3mm i średnio wynosi 16,00mm.

-wymiar b podaję od najmniejszego; 21,2mm, 21,4mm, 21,6mm,
22,2mm, 22,3mm.

-wymiar c podaję od najmniejszego; 21,00mm, 21,7mm, 21,8mm, 21,85mm, 21,9mm i 22,6mm.

Maksymalne różnice;
-wymiar a – 0,3mm
-wymiar b – 1,1mm
-wymiar c - 1,6mm

Nie komentuję tego, ale jak sądzę różnice w obrotach i mocy poszczególnych silników muszą być bardzo duże. Jakie powinny być prawidłowe wymiary każdego z okien to już jest sprawą każdego z zawodników, niestety.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WHITE&RED dnia Pon 8:56, 15 Paź 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobert73
Buczek



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RASZYN/WARSZAWA

PostWysłany: Nie 22:48, 14 Paź 2007    Temat postu:

Czyli z powyższych zdjęć wynika , że CMB - to FIAT z ALFĄ ROMEO do spółki
zrobiony na obrabiarkach CNC na chybił trafił byle by było ,a rynek i tak wszystko ''łyknie''
bo każdy chce mieć CMB choć jak każdy wie tanie nie są


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Śro 21:01, 24 Paź 2007    Temat postu:

Witam,

przywiozłem z Ravenny od Mauro cztery tuleje do RS-a, oczywiście brązowe. Wszystkie mają jednakowe wymiary okien, oto one;



Wydech - 16,1mm, płukanie - 21,6mm i napełnianie 22,1mm.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobert73
Buczek



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RASZYN/WARSZAWA

PostWysłany: Śro 22:25, 24 Paź 2007    Temat postu:

Stasiek a jaki koszt jednego kompletu ABC ?Oczywiście po znajomości

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mountain454
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 5:45, 25 Paź 2007    Temat postu:

Robert. Weź od razu dwie.S.G.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Pią 22:13, 26 Paź 2007    Temat postu:

Witam,

cena takiej pary to;

C91609 - PISTON/SLEEVE - 129,00EURO albo (122,60EURO)

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maxpiecz
Buczek



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łosice

PostWysłany: Wto 18:38, 13 Lis 2007    Temat postu:



Przedstawiam nową jednostkę napędową .


Post został pochwalony 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Budujemy FSR-V 15 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Następny
Strona 10 z 16

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin