Forum FSR Polska Strona Główna FSR Polska
Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

6.Jednostki napędowe do piętnastek.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Budujemy FSR-V 15
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Czw 12:12, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Witam,

dzięki uprzejmości Very Happy Grzesia Ch. z Trzcianki dodałem zdjęcie Żubra w pierwszym poście. Serdeczne dzięki Grzesiu Very Happy .

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GRZEGORZ
Buczek



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzcianka

PostWysłany: Czw 15:34, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Witam,

Dzięki bardzo Very Happy

Pozdrawiam
Grzegorz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mountain454
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:00, 26 Kwi 2007    Temat postu:

Może potrzebujesz poglądowego gruzu. Mam go sporo. Starałem się wszystko zbierać. Aż strach pomyśleć ile kasy poszło do kosza. S.G.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Pią 6:43, 27 Kwi 2007    Temat postu:

Witam,

Stasieczku, zbieraj to wszystko, będzie potrzebne, a najlepiej zabierz to do Wrocławia Very Happy .

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Pią 16:44, 04 Maj 2007    Temat postu:

Witam,

Była mała sensacja w Stuttgart, a sprawił ją Team SG Racing. Wygląda na to, że powiększył się nowy Team w Italii, całkowicie dzisiaj niezależny od sprzętu familii Bragieri. Firma SG znana jest już dzisiaj na całym świecie z produkcji silników o pojemności 35ccm, ja śmiem twierdzić, że są one lepsze od silników CMB35, ale to tylko moja ocena. Do tej pory Ivan Stagnani był koniem wyścigowym u Mauro, ale od pewnego czasu, Ivan „jeździ” u Giuseppe Sassi. W tym roku Team SG Racing zaczął testować zupełnie nowy silnik o pojemności 15ccm, konstrukcji Giuseppe i Renzo Beletti. Testy mają potrwać do następnego roku, kiedy to zostanie oficjalnie zaprezentowany i prawdopodobnie wprowadzony do produkcji. Ponieważ moja współpraca z Giuseppe i Renzo trwa już kilka lat i jeśli chłopaki się sprężą, to w Leno otrzymam ich motorek do testowania, tak przynajmniej obiecał mi Renzo, warunkiem jest jednak start w tegorocznej Rawennie na ich silniczku. Aktualnie pływają na nich Ivan Stagnani i Gabriele Beletti. Motorki różnią się od siebie usytuowaniem gaźnika, jeden mocowany jest pod dużym kątem ujemnym, drugi równolegle do osi wału, jak w silnikach CMB. Do swojej konstrukcji zastosowali póki co oryginalne gaźniki od CMB91RS. Konstrukcja podobna do tego ostatniego i nowego PICCO. Nie zrobiłem zdjęć silników wyjętych z modeli, miałem zrobić to po finałach, ale ani ja, ani Włosi nie pamiętali o tym, więc na razie kilka zdjęć w modelach.













W następnym poście następne nowe piętnastki ze Stuttgart Very Happy .

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Pią 20:43, 04 Maj 2007    Temat postu:

Witam,

Zbyt późno zauważyłem tego starszego, sympatycznego pana i dlatego nie za wiele mogę powiedzieć o dwóch wersjach silnika które ich wykonawca nazwał DEMI. Natrafiłem na niego i jego motorki w chwili gdy się już „wynosił” z miejsca startów. Niestety na drugi dzień nie zamierzał się już pojawić. Zostawił mi jednak swoje namiary, więc jeśli ktoś chciałby wiedzieć o tych motorach cos więcej może śmiało pisać na jego maila. Z tego co się zorientowałem jest to taki nasz Boguś G. Jednak silniki wyglądają solidnie i na pewno są używane, niestety nie wiem w jakiego typu modelach. Wydaje mi się że można je potraktować jako ciekawostkę, ponieważ nie sądzę że kiedykolwiek wejdą do produkcji seryjnej, tak myślę.



















Oto dane konstruktora i wykonawcy tych motorków;

Gerhard Deme
Hardt 7
93252 Nittendorf
i.Deme@de

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Meniu
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Pią 21:59, 04 Maj 2007    Temat postu:

i.Deme@de

Czy ten adres mailowy jest poprawny? Confused

Meniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Pią 23:15, 04 Maj 2007    Temat postu:

Witam,

pan Deme sam mi taki napisał.



Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobert73
Buczek



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RASZYN/WARSZAWA

PostWysłany: Nie 0:09, 06 Maj 2007    Temat postu:

słuchajcie niema takiego adresu na skrzynke mailową najpierw jest
"nazwa@domena.oznacznik państwa" to jest prawidłowy wzorzec adresu na skrzynke mailową
a facio nazywa się DEML i mieszka niedaleko Regensburga tj. ok130 km od Munchen


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Nie 7:56, 06 Maj 2007    Temat postu:

Witam,

Ten starszy pan sam wystąpił z inicjatywą napisania mi swojego adresu i maila, ja nie pomyslałem nawet o sprawdzaniu tego co mi podał. Myslę, że w tym przypadku jest to najmniej ważne, a jeśli on sobie nie życzy żadnych kontaktów to jest już jego sprawą. Ważne jest że istnieją ludzie którzy robią sobie swoje motorki i o tym chciałem tutaj zakomunikować, nic więcej Very Happy . A to co napisał jest faktycznie dosyć zastanawiające, dla przykładu ulica.



Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Śro 9:52, 09 Maj 2007    Temat postu:

Witam,

w pierwszym poście dodałem kilka nowych zdjęć OPS-a90.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Śro 16:47, 09 Maj 2007    Temat postu:

Witam,

w pierwszym poście wstawiłem cztery nowe zdjęcia niebieskiego PICCO.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Pon 13:24, 14 Maj 2007    Temat postu:

Witam,

mam następne zdjęcia WEBRY91, dzięki uprzejmości Bogusia L.









Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Śro 19:59, 16 Maj 2007    Temat postu:

Witam,

coś mi ostatnio nie wychodzi z tą regularnością w pisaniu kolejnych artykułów, ale obiecuję, że się poprawię ... na jesieni, po sezonie Very Happy .

Zaczynamy awarie motorków, a tak właściwie CMB91RS i jego poprzedników.

Dzisiaj na goraco, po Wrocławiu, awaria dzwigni gazu.



To jest moja dżwignia, która złamała sie podczas finału we Wrocławiu, na jego samym początku. Ona też była powodem skręcenia piruetu na górnej prawej (nie mogłem zdjąć gazu), i "ubicia" Franka W. podczas tej ewolucji, Franku, jest mi z tego powodu bardzo przykro, ale nie mogłem nic zrobić, żeby temu zapobiec, sorki.

Przyczyn jest kilka;

-pierwsza to zły dobór materiału przez producenta. Użyto tu odlewanych dżwigni, co według mnie jest wielkim nieporozumieniem, zważywszy jego bardzo małą wytrzymałość i ewentualne wady w tych odlewach, które nie są odlewane na wtryskarkach, o czym świadczy ich struktura. W tym silniku jest to juz druga urwana dzwignia, poprzednia pękła mi tez w jakimś finale. Staśkowi G. i Maćkowi D. też łamały sie te dzwigienki.

-zbyt naprężony popychacz sterowania gazem. Powinno sie go ustawiać tak, żeby przy pełnym otwarciu przepustnicy popychacz się nie wyginał, w przeciwnym razie będzie cały czas naciskał na dżwignię i wraz z drganiami silnika powodował meczenie się materiału (dżwigni).

Pomimo prawidłowego wyregulowania popychacza, przy ciągłym robienu gazem, na dżwignię i tak działają niszczące ją siły, bowiem silnik nie stoi w miejscu, on cały czas przemieszcza sie o bardzo małe wartości we wszystkich kierunkach.

Co zatem zrobić, żeby się ustrzec takiej awarii. Najprostszym i myslę że jedynym sposobem jest wykonanie tej dżwigni z jakiegoś bardziej plastycznego materiału, na przykład z mosiądzu, albo bardziej wytrzymałego, moze być tytan, ale tu może być problem z jego obróbką. Myślę że dobrym pomysłem jest też wykonanie jej ze stali kwasoodpornej, bowiem posiadaja one zazwyczaj bardzo dobre własności plastyczne.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zbyszek_Błaszczyk
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:19, 16 Maj 2007    Temat postu:

Stasiu, mysle, ze dobrym pomyslem jest zastapienie ciegiel z drutu linkami stalowymi (o znacznie wiekszej elastycznosci) W efekcie lepiej tlumione sa przeciazenia od ciegiel.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Budujemy FSR-V 15 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Następny
Strona 2 z 16

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin