Forum FSR Polska Strona Główna FSR Polska
Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Budowa FSRO-15 i 26 BREEZE od podstaw.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> OFF SHORE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Sob 21:32, 26 Mar 2011    Temat postu:

Witam,

a brudne Laughing

mam jedną uwagę dotyczącą wykonywania kopyt i form. Z mojego doświadczenia wynika że każda szpachlowana forma czy kopyto powinno być pomalowane farbą przed nałożeniem na jej powierzchnię laminatu. Szpachla posiada taką właściwość że wsiąka w nią nawet kilkakrotnie nałożona pasta i może się zdarzyć że nie bedziecie mogli oddzielić formy od kopyta, dotyczy to także powierzchni na które nakładacie oddzielacz i kilkakrotnie pastujecie.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Sob 23:19, 26 Mar 2011    Temat postu:

Witam,

[link widoczny dla zalogowanych]

To jest pierwsze pudełko i negatyw dla właściwej formy na nastepne pudełka Mr. Green , no i jest to dowód na to że mój poprzedni post powinien skłonić wszystkich do myślenia. Po wyrównaniu obrzeża pudełka, naniosę na jego powierzchnię rozdzielacz i pastę i wylaminuję formę.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtek Stelmaszyk
Brzęczek



Dołączył: 07 Gru 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:06, 27 Mar 2011    Temat postu:

Śliczne
Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Pią 20:30, 01 Kwi 2011    Temat postu:

Witam,

wygląda na to że zostanie zbudowany tylko jeden "bliźniak", na drugiego chyba zabraknie mi czasu Crying or Very sad .

[link widoczny dla zalogowanych]

To co leży na plecach to forma na następne pudełeczka.

[link widoczny dla zalogowanych]

Wyrównałem kołnierz, zaznaczyłem gdzie będą umieszczone mojego pomysłu nakrętki i pudełeczko ma juz osiem nakrętek. Uszczelka będzie przyklejona do kołnierza wewnątrz linii nakrętek.

[link widoczny dla zalogowanych]

Tak to wygląda kiedy pudełeczko leży na plecach.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WHITE&RED dnia Pią 20:31, 01 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mountain454
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:18, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Stachu. Na krótszym boku powinny być cztery nakrętki a to po to żebyś mógł odkręcić pleksę bez zdejmowania rury. Śrubki wychodzą wtedy po jej bokach i można spoko dojść kluczykiem lub wkrętakiem jak kto woli. Ja tak mam u w swojej Ofince. Zaraz idę pływać. S.G.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Sob 8:50, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Witam,

chyba masz rację bo rura jest dosyć blisko szyby, w drugim modelu wymyślę coś bez śrubek, ale teraz nie mam już czasu w zasadzie na nic. Jeszcze dokończę pare klaszmentów, popływam u Camilo i to w zasadzie będzie już wszystko ...........

No i nie wkurzaj mnie z tym pływaniem Exclamation Mr. Green Exclamation Mr. Green Exclamation Mr. Green

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek
Buczek



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:19, 02 Kwi 2011    Temat postu:

w moich ofshorach wszystkie kabinki radiowe mam wklejone na stałe, mam wystarczająco duzo dostępu do srubek steru, nie muszę dowazać przodu, dobre usztywnienie kadłuba bez stosowania wreg podłuznych.

rozwiazanie jest też "bezpieczniejsze technicznie ", i analogiczne do przedziału radiowego w v-kach

i w 3-ciej łódce działa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mountain454
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:31, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Każdy patent który działa jest dobry. Pływałem Ofinką ale złapałem karpi że nie było miejsca na powietrze w radiu i skończyło się pływanie.Jest dużo niewiadomych. Jakie kąty na wale ,na klapach ,jakie śmigło, gdzie środek ciężkości. Ale ze wszystkim sobie poradzę tak jak z karpiami. Zlokalizowałem przeciek . Był zły patent uszczelnienia popychacza do steru wychodzącego z radia.I mnie zdarzy się coś zrypać. Usterka usunięta przedział sprawdzony w wannie serwa wysuszone i jutro idę pływać.S.G.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Sob 17:49, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Witam,

Stasieczku, nie rozumiem jak ta woda weszła Ci do tego pudełeczka?, to w całym kadłubie masz pełno wody????? w czasie pływania?

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Sob 20:57, 02 Kwi 2011    Temat postu:

Witam,

budowa offshorka(jednego niestety) dobiega końca, zostało wykonać rączkę, umocować bowdeny, mocowanie pokrywy pokładu i jeszcze pare drobnych pierdołek, no i pomalować tę łódkę oczywiście.

[link widoczny dla zalogowanych]

Nie zakładałem opasek na zbiorniki bo muszę jeszcze uzbroić je we wszystkie potrzebne końcówki.

[link widoczny dla zalogowanych]

Brakuje szyby do przedziału radiowego.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mocowałe również komory pływakowej.

[link widoczny dla zalogowanych]

W dekielku trzeba jeszcze wyciąć kilka otworów.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Model wyposażyłem we wszystko co do tej pory do niego zrobiłem, brakuje mocowania rury rezonansowej i zaworka zwrotnego do wody.

[link widoczny dla zalogowanych]

Offshorek zrobił sie taki jakiś duuuży.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Nie 15:55, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Witam,

do wykończenia tego modelu mam juz wszystkie materiały i akcesoria.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Zamontowałem także uchwyt służący do wrzucania modelu do wody, za drugi będzie robił wspornik lewego steru.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mountain454
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:49, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Tak jak napisałem wcześniej byłem pływać Ofinką. Karpi już nie było i spoko mogłem zająć się modelem.Na pierwszy ogień poszedł kąt wału. Wyregulowałem na "0". Model zaczął pływać poprawnie jak przystało na rasowego O-fa. Płynął jak szczur.Płasko, aczkolwiek widać było redany. Nie kiwał się na boki zakręty niczym w V-ce.Potem czas na śruby. Najlepiej (najszybciej) pływała na śmigle od hydro 15 X467. Może jeszcze potrzeba innych regulacji np. gaźnika, rury.klap trymujących, innych śrub i takich tam,ale uwaliła się dźwignia w gaźniku i koniec pływania. Nie udało się tego naprawić nad wodą i po pływaniu. Już wszystkie usterki są naprawione i w następną sobotę co? idę pływać.Przy okazji przetestowałem niezatapialność modelu. Prawie godzinę dryfowała przez jezioro jako spławik. Gdyby dziób był pusty to źle by się to skończyło.Przetestowałem zapotrzebowanie silnika na powietrze. Tak samo motor chodził jak założona była "czapka" jak bez. Czyli nie będę robił żadnych "nawiewów" S.G.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Pon 14:59, 04 Kwi 2011    Temat postu:

Witam,

zrób nawiewy, chociaż są niepotrzebe, Stasieczku!

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mountain454
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 7:21, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Po zmianie gaźnika i drobnej przeróbce popychacza w sobotę zwodowałem Ofinkę jeszcze raz. Zaskoczyła mnie mile. Pływa bardzo poprawnie. Skręca w prawo i lewo bez żadnego problemu. A czy szybko to zobaczymy.Jeszcze tylko muszę sprawdzić czy paliwa starczy na 12 minut. Myślę że na pierwszą strefę i nie tylko będzie przynajmniej czterech miłośników benzynowych O-fów. S.G.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pitt
Gospodarz



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bellechatoix

PostWysłany: Pon 20:53, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Stachu, jesteś nie do zaj... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> OFF SHORE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 9 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin