Forum FSR Polska Strona Główna FSR Polska
Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przegląd modeli 3dziestek5tek.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Budujemy FSR-V 35
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Pią 18:31, 10 Paź 2008    Temat postu: Przegląd modeli 3dziestek5tek.

Witam,

chcąc wyrazić swój podziw dla Kazia i jego Teamu oraz dla prekursorów tej klasy, Tadka i jego syna postanowiłem dodać do tego działu swój własny wkład. Dzięki Wam chłopaki za 35-ki, tak trzymajcie Very Happy Very Happy Very Happy .


Przedstawiam aktualnie pływające modele tej klasy z króciutkimi opisami i moimi spostrzeżeniami.



Pierwsza 35ka Hartmuta Jankowskiego, aktualnie pływa na niej jego wychowanek z teamu MHM. Konstrukcja Riedla.



Ten sam model w akcji.



Nowy i stary model H.Jankowskiego.



Nie wiem co napędza te modele i kto jest konstruktorem nowego modelu.



Nowy w pełnym ślizgu.



Octane Fredricka Cederberga ze Szwecji, silnik CMB35RS.



Na prostej.



Model Karola z Czech, nie znam jego pochodzenia.



W kadłubie CMB.



Piękny ślizg.



Stary Riedel, taki sam model spłonął Hartmutowi podczas pożaru jego modelarni Crying or Very sad . Efektowne kształty jednak na wodzie nie pokazuje "cudów".



W środku też Riedel.



Podczas wyścigu.



35ka konstrukcji bardzo "płodnego" i zdolnego Bułgara Plamena Zdrawkowa, w "służbie" u niemieckiego zawodnika.



Niemiec zaopatrzył go w Riedla.



Oto i jego łepek(główka).



Podczas wyścigu.




Dwa bułgarskie modele.



Plamen w wyścigu z D.Marlesem. Dave skonstruował swojego THUNDER 2 na bazie Tornado5 i zaopatrzył go w silnik Zenoach 260PUM.



Bardzo ciekawa konstrukcja niemiecka.



Pokrywy wykonane z blach aluminiowych.



Silnik leży w kadłubie na prawym boku.



Szczegóły jego zawieszenia.



Kadłub jest bardzo smukły z niewielkimi skrzydełkami.



Kopcą te benzyniaki Rolling Eyes .



Na wodzie wygląda dosyć nietypowo, jest bardzo podobny do ołówka.




Stary Riedel z Riedlem e środku Very Happy .

c.d.n. jutro.

P.S. Jeśli ktoś posiada materiały dotyczące tego wątku zachęcam do kontynuowania tego co dzisiaj zacząłem Very Happy .


Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Asior h.c.



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią 21:04, 10 Paź 2008    Temat postu:

No cóż sezon się skończył i chyba przyszedł czas aby namówić p.Kazika aby skonstruował nowy lepszy i jeszcze szybszy kadłub do tej klasy Very Happy
Pomysłów jest kilka a czy z tego coś wyjdzie czas pokaże.
P.S. Stachu masz może zdjęcia dna ?? Chodzi mi głównie o fotki modelu Ceteberga

Pozdrawiam
Adrian


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adi dnia Pią 21:09, 10 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Pią 23:00, 10 Paź 2008    Temat postu:

Witam,

nie mam zdjęcia żadnej 35ki, niestety.

Model Riedla(ów). Pływaja tylko dwa takie modele.





Widok na pierwszy model Riedla z silnikiem Riedla a pilotem jest Riedel Very Happy .



Obroty silnika regulowane sa w tym modelu za pomocą skracania rury rezonansowej. Rura wsuwa się wraz z widocznym u dołu tłumikiem wykonanym z laminatu węglowego. Działa to perfekcyjnie.



Pierwdzy Riedel na wodzie.



Drugi Riedel na pomoście przed startem.




W tym samym miejscu.



W modelu widoczny Riedel, silnik odpala Riedel.



Obydwa modele są bardzo szybkie, przyspieszają jak bolidy F1, bez przesady, nie widziałem tak szybkiego odejścia po dodaniu gazu nawet w 15kach. Na bojach redukują gaz do bardzo niskich obrotów i po chwili pedzą na maksymalnych obrotach, nieprawdopodobne.

C.d.n. jutro.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WHITE&RED dnia Pią 23:01, 10 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Sob 13:39, 11 Paź 2008    Temat postu:

Witam,



Następny stary Riedel.



Ten posiada bardzo ciekawy tłumik i też kopci.



Tacy spokojni, jak oni to wytrzymują?



Bardzo ładny ślizg z podniesionym dziobem, po mojemu troszkę za wysoko.



Czeski THUNDER 2 Marlesa, może to przypadek ale nie widzę zawodników pływających 26mi na podium?



Czesiek na wodzie.



Następna, chyba niemiecka? konstrukcja, bardzo ładnie wykonany z silnikiem SG.



Model zdecydowanie źle wyważony, bardzo często zadzierał dziób do góry. Nawet pomysłowy docisk aerodynamiczny nie pomagał mu za wiele. Jego właściciel postanowił zabezpieczyć świecę i fajkę od ewentualnego uszkodzenia podczas kolizji. Wyszło to co wyszło, taki kominek?



Następny, chyba też niemiecki model. Jest bardzo płaski i bardzo szeroki. Chłopaki śmieli się że jego właściciel między wyścigami używa go jako stołu kempongowego Very Happy .



Przeoczyłem go na wodzie, więc jeszcze rzut prawie z góry.



Konstrukcja Ericha Costy z Francji, ten jest Smeetsowy.





Wszystkie z silnikami CMB35RS. Dwa ostatnie to przed i po naprawie i tuningu. Nie wiem ile tych modeli pływa, ja widziałem już cztery na wodzie.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WHITE&RED dnia Sob 13:55, 11 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Sob 18:04, 11 Paź 2008    Temat postu:

Witam,

dalszy ciąg przeglądu;



Jakiś Chińczyk, nic więcej o nim nie wiem, zdjęcie zrobiłem w Leno na MŚ.



Model Renzo Beletti, pływają na takich z synem, zaopatruja je w motory Giuseppe Sassi SG.



35-ka Joachima Hofa z Niemiec, aktualny mistrz świata, w modelu CMB35RS.



Pirerwszy model 35ki Mauro Bragieri, dzisiaj pływa nim Walter Seljak.



Aktualny model Mauro Bragieri.




Cińczyk z motorem chińskim o pojemności 26ccm.



Model Giuseppe Sassi z jego własnym silnikiem.




Model przesympatycznego Bułgara mieszkającego w Italii Lachezara Yankowa, silnik SG.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Asior h.c.



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon 20:42, 20 Paź 2008    Temat postu:

No to i my się pochwalimy całkowicie polskim kadłubem do FSR V35, został całkowicie zaprojektowany oraz wykonany od podstaw przez obecnego Mistrza Polski w tej klasie Kazimierza Tasarka. Łódka napędzana jest silnikiem Zenoah 26ccm. Mam nadzieję że model w najbliższym czasie doczeka się nowej wersji aby na wiosnę przedstawić go w wersji EVO II Very Happy

Kazimierz Tasarek przed treningiem


Na wodzie


Bardziej w locie niż w ślizgu Wink


Pozdrawiam
Adrian Tworuszka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adi dnia Pon 20:43, 20 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Asior h.c.



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob 19:07, 25 Paź 2008    Temat postu:

Słowo się rzekło i prace nad nowym kadłubem do FSR 35 są na ukończeniu Twisted Evil . Wersja Evo II otrzymała całkowicie zmodyfikowane dno, w którym zostały poprawione wszystkie mankamenty, jakie ujawniły się w pierwszej wersji podczas całego sezonu. Góra otrzymała jedynie małe poprawki kosmetyczne.
Kilka fotek kopyta przed odlaniem formy Very Happy





Pozdrawiam
Adrian Tworuszka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adi dnia Sob 19:10, 25 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Meniu
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Sob 20:52, 25 Paź 2008    Temat postu:

Mam pytanie czy prawa i lewa część dna jest taka sama(symetryczna)?

Meniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Asior h.c.



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob 20:58, 25 Paź 2008    Temat postu:

Nie Very Happy, ale więcej bedzie można zobaczyć dopiero na wiosnę Twisted Evil
Pozdrawiam
Adrian


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pitt
Gospodarz



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bellechatoix

PostWysłany: Nie 2:23, 26 Paź 2008    Temat postu:

Adi, trzymamy za Was kciuki!!! Very Happy Przekaż Kaziowi wraz z pozdrówkami... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł Urbanek
Buczek



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 10:32, 26 Paź 2008    Temat postu:

Meniu przyjrzyj sie uważnie to zobaczysz różnice między lewą a prawą stroną w dnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Nie 13:08, 26 Paź 2008    Temat postu:

Witam,

tak za bardzo to on nie jest taki niesymetryczny, u Marlesa różnicę widać bez "przyglądania" Very Happy się.



Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Meniu
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Nie 15:07, 26 Paź 2008    Temat postu:

Dlatego o to pytam bo myślałem , że jest symetryczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Asior h.c.



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon 21:02, 09 Lis 2009    Temat postu:

I jakoś tak wyszło że rodzinka v35 znowu się powiększy, właśnie dotarły nowe skorupy Smile



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adi dnia Wto 18:32, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Meniu
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Pon 21:24, 09 Lis 2009    Temat postu:

Adi zrób zdjęcie tego maleństwa dna i wstaw jak możesz.

Meniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Budujemy FSR-V 35 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin