Forum FSR Polska Strona Główna FSR Polska
Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik , przełożenie i śruba ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Pytania, porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MARIUSZ-KIELCE
Brzęczek



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Sob 15:14, 03 Mar 2007    Temat postu: Silnik , przełożenie i śruba ?

Witam
Mam gotowy kadłub do fsr-ka 3,5 . Zakupiłem na początek nowy MVVS 3,5 wodny z rurą rezonansową i mam kilka pytań o przeniesienie napędu .
Posiadam przekładnię od cmb 2:1 .Czy ją stosować ? Czy zmienić przełożenie na mniejsze ? Czy zastosować silnik bez przekładni ?
Jak duży zbiornik paliwa zastosować ? Jeden czy dwa ?
Ewentualnie jaka śruba ( wielkość i skok ) przy przekładni i przy napędzie bezpośrednim ? Jak z trwałością silnika ? Jakie serwo do regulacji obr. silnika mini czy standard ?

Dziękuję
Mariusz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kurczak000
Brzęczek



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mońki

PostWysłany: Śro 23:32, 28 Mar 2007    Temat postu:

przekladnie lepiej 1:2 czyli mniejsza zebatka na wale silnik, zbiornik paliwa zamontuj taki zeby np tlumik dobrze wychodzil nad nim, nie byl za blisko, bo u mnie to wypalilo dziure.. :/ jak dobrze dotrzesz silnik to powinnien dluzej pochodzic ale ciezko mi powiedziec ile. Co do sruby to ci nie pomoge. Serwo do przepustnicy daj standardowe, przynajmniej ja tak mysle, nie widzialem tez zeby ktos stosowal mini.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zdalny
Brzęczek



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:25, 30 Mar 2007    Temat postu:

Witam jak dasz mini a ciegno i przepustnica w gazniku bedzie luzno chdzila to wystarczy,co do przekladni jesli chcesz wziac udzial w zawodach w klasie fsr standard to nie mozesz jej zastosowac.Co do trwalosci jak sie dba o silniczek to dlugo sluzy.Ale na poczatek go rozbierz i ograduj jesli trzeba,umyj i zloz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WHITE&RED
Guru



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 2093
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sompolno

PostWysłany: Pią 16:42, 30 Mar 2007    Temat postu:

Witaj Mariusz,

widzę że nikt nie chce Ci udzielć wiążących rad, co do przełożenia ja tez Ci nie pomogę, tych silników nikt nie stosuje juz dzisiaj w FSRach, są one o wiele słabsze i mają mniejsze obroty od powszechnie stosowanych CMB, poza tym to nie moja klasa, musisz sam pokombinować. Mam za to kilka rad, możesz stosować mini serwa, to które widzisz na zdjęciu używają największe asiory w tym sporcie na świecie, również mistrzowie świata, są dostępne w kraju po około 90,00PLN za sztukę.



Tu masz dane tego serwa.



Najważniejsz sprawa, moim zdaniem wchodzenie w klase standart uziemi Cię na długi czas przy modelu z którym nie będziesz miał żadnych szans na rywalizowanie w normalnej klasie FSRV-3,5 junior, nie będziesz też miał szansy na zdobycie żadnego tytułu według zasad NAVIGA, a poza tym będziesz miał co najwyżej dwóch konkurentów w kraju, bo nigdzie więcej takiej klasy nikt nie zna. Rób od razu modelik z przekładnią.

Pozdrawiam S.Cz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adrian
Buczek



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:28, 31 Mar 2007    Temat postu:

Albo do takich jak ta F1, choć ta też ma przekładnie.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Pytania, porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin