Forum FSR Polska Strona Główna FSR Polska
Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik CMB RS 45 psuje świece
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Pytania, porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TomO72
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląsk

PostWysłany: Sob 10:39, 18 Cze 2011    Temat postu:

nie patrz ile masz podkładek tylko jaką masz pojemność komory spalania. CMB niestety nie jest powtarzalne w 100% ja mam 3 motorki i w każdym jest inna pojemność. No i ważne jaki masz tłok płaski czy z podtoczeniem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
larith
Buczek



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów/Warszawa

PostWysłany: Sob 16:19, 18 Cze 2011    Temat postu:

z podtoczeniem, komora jest OK, po zalozeniu podkladki moge sie ta lodka scigac tylko w klasie standard

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez larith dnia Sob 16:51, 18 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek.Dzierbicki
Buczek



Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 21:02, 18 Cze 2011    Temat postu:

Jak dla mnie typowy objaw zbyt dużego luzu na korbie lub niedotartego (jak pisał Adi) tłoka.

Mi w zesżłym roku na zawodach w Lińsku silnik pałił śweice jedna za drugą i nie mogłem go w dodatku wyregulować. Okazało sie że paliwo było trefne. Wlałem inne i jak ręką odjął .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Asior h.c.



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie 10:41, 19 Cze 2011    Temat postu:

Oczywiście zakładam że paliwo sam robiłeś a nie kopowałeś gotowe ?? Kto robił remont tego silnika ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
larith
Buczek



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów/Warszawa

PostWysłany: Nie 13:38, 19 Cze 2011    Temat postu:

Poszedłem na całość i dodałem 2 podkładki razem 0,4, zmieniłem śrubę i jest w miarę ok. Silnik po pływaniu jest chłodniejszy, ale pali jak v 15;D popływam tak trochę i zabacze co się bedzie dalej działo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ryszard Dziergwa - Pl-431
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 12:01, 20 Cze 2011    Temat postu:

Witam , to ja byłem osobą remontującą ten silnik - korba , igły , sworzeń , lożyska , tuleja-tlok.Przy dużym rozprężeniu silnika , napewno
spadnie temperatura i zwiększy się zużycie paliwa.Ja po paru konsultacjach wskazałem zmianę paliwa.Wystarczy że w metanolu jest woda , i mamy "problemy". Co do dotarcia tujeji w docieraku i stopnia spężania - było to zrobione tak jak w moich motorach.

Pozdrawiam
Ryszard Dziergwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
larith
Buczek



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów/Warszawa

PostWysłany: Pon 14:04, 20 Cze 2011    Temat postu:

Metanol [link widoczny dla zalogowanych] Warszawa się tym metanolem od lat zasila

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Pytania, porady Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin