Forum FSR Polska Strona Główna FSR Polska
Forum członków i sympatyków polskiej Sekcji FSR CKM LOK
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ABC pływania
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Nasze wyścigi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek żebrowski
Buczek



Dołączył: 24 Gru 2006
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: olsztyn

PostWysłany: Wto 21:48, 12 Lip 2011    Temat postu:

pozwolę i ja dołączyć do nader ciekawej dyskusji Laughing . wydaje mi sie że słowa o ilości długości trzeba potraktować niedosłownie , przecież nikt z nas w ferworze walki nie będzie zastanawiał się czy to są czy nie 3 lub 5 dlugości modelu, wystarczy myślec kategoriami czy to jest bezpieczny manewr dla mojej łódeczki czy nie i pamiętając że FSR to jednak sport kontaktowy , wikłanie się w wyprzedzanie w opisanych sytuacjach zawsze mogą skutkować wywrotką modeli a jak łódeczka się wywróci to klapa . wtedy jest mi obojętne czy była to czyjaś wina czy nie . wtedy jest sprawą sedziego właściwa reakcja na zaistniałą sytuację . czy kolizja wynikła z sytuacji wyścigowej jak to się chyba określa w f1 czy z powodu niebezpiecznego pływania jakiegoś zawodnika . pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pitt
Gospodarz



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bellechatoix

PostWysłany: Wto 22:14, 12 Lip 2011    Temat postu:

Oczywiście, że się zgodzę, że może zwolnić Smile Smile Smile Tylko do tego trzeba pamiętać, że jest drugi drążek, hehe...

Co do stop&go to pamiętam, że musi być zgaszony motor. Ale ponieważ moja pamięć może szwankować, właśnie poprosiłem PMJS o najaktualniejsze przepisy w oryginale bo gdzieś mi się zapodziały (chyba, że Marek będzie tak dobry...). Tłumaczenie może nie przekazywać wszystkiego.

marek żebrowski napisał:
pozwolę i ja dołączyć do nader ciekawej dyskusji Laughing . wydaje mi sie że słowa o ilości długości trzeba potraktować niedosłownie , przecież nikt z nas w ferworze walki nie będzie zastanawiał się czy to są czy nie 3 lub 5 dlugości modelu, wystarczy myślec kategoriami czy to jest bezpieczny manewr dla mojej łódeczki czy nie i pamiętając że FSR to jednak sport kontaktowy , wikłanie się w wyprzedzanie w opisanych sytuacjach zawsze mogą skutkować wywrotką modeli a jak łódeczka się wywróci to klapa . wtedy jest mi obojętne czy była to czyjaś wina czy nie . wtedy jest sprawą sedziego właściwa reakcja na zaistniałą sytuację . czy kolizja wynikła z sytuacji wyścigowej jak to się chyba określa w f1 czy z powodu niebezpiecznego pływania jakiegoś zawodnika . pozdrawiam


Mareczku, samo sedno.

Pozdrówka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pitt dnia Wto 22:16, 12 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Asior h.c.



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Wto 22:25, 12 Lip 2011    Temat postu:

Ma być zgaszony, tak było na MŚ w Oroschazie (pytałem też o to P.Schafta)
Odpowiedź jaką otrzymałem:
1. Wyjąć model z wody i zgasić silnik
2. Położyć model na podstawkę i uruchomić ponownie silnik
3. Kontynuować wyścig


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej_D
Buczek



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzebnica

PostWysłany: Wto 22:31, 12 Lip 2011    Temat postu:

No,i teraz wszyscy już wiemy na czym polega ta kara.I też jak Krzysiek napisał:nie wiąże sie z żółtą kartką,ani z odjęciem jednego okrążenia.
Dzięki Adi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrzej_D dnia Wto 22:39, 12 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pitt
Gospodarz



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bellechatoix

PostWysłany: Wto 23:08, 12 Lip 2011    Temat postu:

W tłumaczeniu Marka jest, że zawodnik otrzymuje żółtą kartkę bezpieczeństwa. Pytanie jest, co to oznacza? Czy odjęcie okrążenia? Dlatego czekam na oryginał... Smile

Pozdrówka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej_D
Buczek



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trzebnica

PostWysłany: Wto 23:25, 12 Lip 2011    Temat postu:

A już myślałem że wszystko jasne.No to poczekamy.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek
Buczek



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:28, 13 Lip 2011    Temat postu:

zmusiliście mnie do przeczytania dokładnie regulaminu i jesli chodzi o 3 i 5 kołek to nie mialem racji, i przyznam się ,ze ostatni raz czytalem regulamin przed Norwegią, nie wiem czy tam bylo, czy cos zle przetlumaczylem. Skasowalem część starego postu, żeby komus nie namieszać.
jest też o żóltej kartce przy stop&go. Adi -o ile pamiętam, robiliśmy go 2 razy na ME+MS i nigdy nie zobaczyłem żółtej kartki, zawsze byla tylko decyzja i za co.

Pitt, no niby piszemy to samo, i decyzję zostawiamy sedziemu do oceny indywidualnej, tylko że ja odnoszę wrażenie , że sugerujesz,że zawodnik na wewn znalazl się tam na wlasne ryzyko i wolą tego na zewn. jest ubić go czy dac mu jeszcze poplywac. Jeśli ktoś odjechal od bojki na np 5m to rozumiem ze zrobił miejsce i wchodzę na wewn.Można mnie bezkarnie ubic ? śmiem twierdzić że jeśli zechcę to nikt mnie nie minie/łodką o podobnej prędkości/-jeśli zacznie mijanie na zewn. to go wywiozę,a na wewn go zamknę. Sędzia w Polsce nie zauważy choćby dlatego, że jest sam. A są tacy co tak pływają i nigdy nie mieli problemów z tego powodu.

chyba w Schwedt zawsze zaznaczona jest strefa bezpieczeństwa przy pomoście w formie malutkich bojek - moze warto i u nas to robić-nie byłoby wątpliwości u zawodnikow i łatwiej sędziom


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pitt
Gospodarz



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 1184
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bellechatoix

PostWysłany: Śro 8:59, 13 Lip 2011    Temat postu:

Krzysiu, w zasadzie sam sobie odpowiedziałeś na swoje wątpliwości. Ja niczego nie sugerowałem, napisałem tylko, że wchodząc po wewnętrznej NARAŻASZ się na to, że zostaniesz wystrzelony w kosmos... Nie napisałem, źe ktoś zrobi to z premedytacją i do tego bezkarnie... Chociaż, jak sam napisałeś, pewnie tak właśnie będzie Smile Ale ZROBI to, a Tobie pozostanie wściekanie się na pomoście...

Mój Tatuś zawsze mówi ( w odniesieniu do aut), że ci z pierwszeństwem leżą w pierwszej alejce... Rolling Eyes I coś w tym jest... Laughing

Pewnie czytałeś, co na ten temat napisał A.C. na FW. I tym razem wyjątkowo zgadzam się z jego opinią... Twisted Evil Co Ci przyjdzie z tego, że miałeś pierwszeństwo i sprawca dostał żółtą, jeśli leżysz na plecach z wyrwaną pochwą wału, urwanym sterem i rozsypanym silnikiem??? Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Zasada ograniczonego zaufania obowiązuje również u nas.
Myślę, że doskonale to rozumiesz.

Pozdrówka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Asior h.c.



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Śro 9:00, 13 Lip 2011    Temat postu:

Krzysiu dawał może nie patrzyłeś Smile ja ją widziałem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mountain454
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:20, 14 Lip 2011    Temat postu:

Myślę że żółta kartka jest symboliczna bo kara S&G jest i tak dotkliwa, no i jest karą. Kółek chyba się nie odejmuje. Ale mogę się mylić. Co na to świeżo upieczeni sędziowie? S.G.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adi
Asior h.c.



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw 9:20, 14 Lip 2011    Temat postu:

Kara S&G nie odejmuje kółek jednak za 3 takie kartki wylatujesz z wody. Zresztą obojętnie jakie trzy żółte dostaniesz i tak nie płyniesz dalej.

N.P. 2xS&G plus jedna żółta za zejechanie drogi = DSQ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Meniu
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 10:02, 14 Lip 2011    Temat postu:

adi napisał:
Kara S&G nie odejmuje kółek jednak za 3 takie kartki wylatujesz z wody. Zresztą obojętnie jakie trzy żółte dostaniesz i tak nie płyniesz dalej.

N.P. 2xS&G plus jedna żółta za zejechanie drogi = DSQ


popieram

Meniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mountain454
Asior Nadzwyczajny



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 747
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:48, 14 Lip 2011    Temat postu:

Meniu. Tu nie ma co popierać. Tak po prostu jest. Szkoda tylko że nie zawsze sędziowie są na tyle konsekwentni. Może mniej było by kolizji. S.G.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
larith
Buczek



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bełchatów/Warszawa

PostWysłany: Czw 23:07, 14 Lip 2011    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=VVuInp1KLJk&feature=related

tu tez rewelka heh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FSR Polska Strona Główna -> Nasze wyścigi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin